People Watching Right Now


729x90 Ads

Playboi Carti - wokeuplikethis* ft. Lil Uzi Vert


Generating Download Link, Please wait . . .


Generated Downlodable Links


Published: 4 months ago
self titled * + very first * + carti season *
http://smarturl.it/PlayboiCarti

http://www.cashcarti.com

Directed: JMP
Production C0: The Main Idea
Producer: Joey Szela & Tim Larew
Edited by Hidji Films, YGA and VASM

Music video by Playboi Carti performing wokeuplikethis*. (C) 2017 AWGE/Interscope Records

http://vevo.ly/rVz1KT


comment  Comments

lowkey simple beat ifw

33 minutes from now

Post Malon what's the song I made with 21 savage
Uzi I'm a rockstar

41 minutes ago

dats dat dirtyyyyyyy

5 hours ago

1.25x speedΒ πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

5 hours ago

Who came from azzerrz?

8 hours ago

Playboi dating Blac Chyna

9 hours ago

Cool

12 hours ago

NBA LIVE MOBILE

15 hours ago

Damn its my birthdaygift

15 hours ago

0:11 who did he flick off

1 day ago

GOOD VIDEO BUT JO I HAVE A GIFT FOR YALL MUSIK FIENDS
LISTEN UP !!!! YALL HEAR ME? THATS NOT BULLSHID BUT ONLY GOOD FOR U
BETTER THAN THIS MUMBLE SHID !! IM ALL TIRED OF IT AND MADE A PLAYLIST


FOR REALLY GOOD HOOD PHONK MUSIK , NEW UPCOMING ARTISTS AND REALLY GOOD PHONK BEATS LIKE SGP AND OTHERS , MY PLAYLIST ON MY CHANNEL
!!!!''
UNDERGROUNDTRAPPHONK
!!!!!!

IS UP NOW AND FULL OF NE ARTISTS*
'DAILY NEW ARTIST AND ONLY FIRE MUSK


LIKE SO OTHERS CAN JOIN GOOD MUSIK

and please subscribe to my channel i habe 1 subscriber haha

1 day ago

Wokeuplikethis>magnolia

1 day ago

true

21 hours ago

Is it me or lil uzi and carti have same voice

1 day ago

Off a :40 second loop! Crazy

1 day ago

(:-)

1 day ago

Lets be honnest , uzi part is the best

1 day ago

I’ve never heard someone say β€œso exciting” while sounding so I excited lol

1 day ago

1:09 they all have the same hairstyle haha

1 day ago

fuck me

2 days ago

Lil Uzi remind me of Joanne The Scammer in this πŸ˜‚

2 days ago

Lil Uzi Vert Fire

2 days ago

Same beat as magnolia

2 days ago

Fake Nigga. He never can do this in jail

2 days ago

all them hype fake nigguhs hypin magnolia while this is playboy's true masterpiece

3 days ago

shoulder roll at 2:00 😁😁

3 days ago

Anybody else see the ChickFilA ad before this

3 days ago

doiutewqax,l;////////////////////////////////

koiuqsvdvbnmjhjlkpooq1000

3 days ago

foilkjmnvcxszlpo/'[;.]\758+964125

3 days ago

girl just tryna do carti's hair but this man keeps moving

4 days ago

Nigga hold still she tryna do ur hair πŸ’€πŸ’€

4 days ago

I’ll be the first to say it this will be a ring tone for the 2020 people.

4 days ago

shoulder role at 2:00

4 days ago

He has a small pop belly lol. He reminds me of baby boy when their shirtless and have a small pop belly lol it's so cute. Ik weird but that's the only thing that came in mind when I saw him shirtless from the side πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

4 days ago

https://youtu.be/ertyEljC0as hear out my song!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 days ago

in the back round all I hear is OOF

4 days ago

why are they doing his hair

5 days ago

Carti look like the only legend in a park full of rookiesπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

5 days ago

Playbio Carti I woke up like that too

5 days ago

Carti poured a 6 of the 4 of the right lean πŸ’œ

5 days ago

uzi is that you

5 days ago

P is for patrick

5 days ago

πŸ˜‚

5 days ago

Huh

6 days ago

Lile this commeny

6 days ago

Who rolled that blezzy tho. Lmao They should have let me roll that Blount. For real.

6 days ago

Better when Cleveland brown sang it

6 days ago

This track a fuckin banger Ima bump this at my next jam

6 days ago

@alejoropesi07

6 days ago

why ma boy got a butterfly tattoo fr tf...... smh

6 days ago
729x90 Ads
More Video