People Watching Right Now


729x90 Ads

Tedashii - Way Up ft. KB


Generating Download Link, Please wait . . .


Generated Downlodable Links


Published: 3 weeks ago
Visual for Tedashii's latest single: Way Up ft. KB. Buy/Stream today: http://smarturl.it/tedashiiwayup

Facebook - http://bit.ly/tedashiifacebook
Twitter - http://bit.ly/tedashiitw
Instagram - http://bit.ly/tedashiiinstagram


comment  Comments

Certainly can top those radio songs! That s how you know the radio plays what they get paid too; not what the people want to hear.

10 hours ago

LIT!!!

11 hours ago

TimTheTatman

12 hours ago

We will go up n possess the Land our God has promised for our Inheritance. This is a war song. Lead the way Joshua (Yahushua Hamashiach) Jesus Our CHRIST. We are only afraid of The LORD. Sound side(Earth) Rabbi(Teacher)❤North side(Heaven's) Chaplain(High Priest). We love you Lord. Let us go up. We will follow. Jericho here we come!

1 day ago

I'm a rapper and I like rap & I'm a fan of Tedashii, Lecrae and other rappers but I don't like their new stuff because it's new school and I prefer old school rap & they used to be old school rappers but now they are turning into new school rappers. I guess as time goes on and based on situations with their families & friend, Tedashii and other rappers change their style. I like Tedashii but I don't like his new stuff.

2 days ago

Great Job bro..Putting the Lord first in everything we do and sharing the gosple...God Bless Nd alofa atu❤😘

2 days ago

This is so fire 🔥🔥🔥

2 days ago

He has a great testimony and message 🔥

2 days ago

0:50 who see a guy wearing a 116 hoodie

3 days ago

0.50 who see's the guy wearing a 116 hoddie

3 days ago

KB kills every track!

3 days ago

DJ barberdoctor23 Anaheim 2 Las Vegas the crossing mixtape vol.1 coming to a men's or woman's Home near you

3 days ago

yeah

3 days ago

.

4 days ago

did he say the n word

5 days ago

I bet there was so much laughing going on trying to hold them poses lol...

5 days ago

i love it!!!!

5 days ago

wavy... love it

5 days ago

These rappers ain't glorifying Jesus shouldn't be making this trash! Stop it!

6 days ago

This looks like the rap version of the mannequin challenge

6 days ago

I just love this song PRAISE THE LORD!!

1 week ago

FIRE

1 week ago

[Chorus: Tedashii]
Oooou, I don't mean to boast now
We just hit the wave like its the coast now
When we leave your city, turn your city to a ghost town
Turn the music up, cause it's going down
And we ain't slowing down

I don't mean to boast now
We just hit the wave like its the coast now
When we leave your city, turn your city to a ghost town
Turn the music up, they know that it's going down
We ain't slowing down

Who are we afraid of? fraid of
Who are we afraid of? fraid of
We gon take it way up, way up
We gon take it way up, way up

[Verse 1: Tedashii]
Yo, Northside chaplain
H-Town accent
Faith that ain't hard to see
Won't boast in my works but no Hidden Figures, Taraji P

Endure the odds, been through it all
Bet against me, then you might lose it all
Giants are tall, but my God is taller
Give me the rock, shoot ya' shot, watch 'em fall
Going home like way way way up
Out on road on my way wait stay up

You know the plan, I know the plan
Faithful we live it as long as we can
Here for your good, that's 'til I'm gone
Yeah, that's the brand

One judge only
Faith no phony
Tell' em show me, overcoming, testimony

Me and my crew, we stay covered in red
Ain't in no gang but we in this forever
Gave Him my life and we do it to death

[Chorus: Tedashii]
I don't mean to boast now
We just hit the wave like its a coast now
When we leave your city, turn your city to a ghost town
Turn the music up, they know that it's going down
And we ain't slowing down

Who are we afraid of? fraid of
Who are we afraid of? fraid of
We gon take it way up, way up
We gon take it way up, way up

[Verse 2: KB]
Yo, look
Southside Rabbi
Might get baptized
I am too passionate
Throw me under the bus
But I will not sit in the back of it
Hear the snickers in the stands, Yeah
I hear the snickers in the stands, Yeah
These rappers says hungry
Satisfied sunny/You won’t get concession stand, Bruh
Zealot zealot my hand, Up
No joke, but we stand, Up
Threw the “X” on our plans, Yeah
But we talking expansion
We in and out of college
Bout it bout still screaming knowledge
My “Yale” tough
I ain’t scared to fail, Bruh
Fail, Bruh


[Half-Chorus: KB]
I don’t mean to boast now
We just hit the wave coast now
When we leave your city turn your city to a ghost town
Turn that music up, cause it’s going down
And we ain’t, Aye

[Chorus: Tedashii & KB]
I don't mean to boast now
We just hit the wave like its the coast now
When we leave your city, turn your city to a ghost town
Turn the music up, they know that it's going down
And we ain't slowing down

Who are we afraid of? fraid of
Who are we afraid of? fraid of
We gon take it way up, way up
We gon take it way up, way up

1 week ago

Personally my favorite album is Below Paradise. Had a unique sound and tedashii sounded like a lyricist. I don’t have the right to judge his music but it’s just my opinion. Still got love for T Dot though

1 week ago

Tedashii and KB together who can come up with a better team

1 week ago

[Chorus: Tedashii]
Oooou, I don't mean to boast now
We just hit the wave like its the coast now
When we leave your city, turn your city to a ghost town
Turn the music up, cause it's going down
And we ain't slowing down

I don't mean to boast now
We just hit the wave like its the coast now
When we leave your city, turn your city to a ghost town
Turn the music up, they know that it's going down
We ain't slowing down

Who are we afraid of? fraid of
Who are we afraid of? fraid of
We gon take it way up, way up
We gon take it way up, way up

[Verse 1: Tedashii]
Yo, Northside chaplain
H-Town accent
Faith that ain't hard to see
Won't boast in my works but no Hidden Figures, Taraji P

Endure the odds, been through it all
Bet against me, then you might lose it all
Giants are tall, but my God is taller
Give me the rock, shoot ya' shot, watch 'em fall
Going home like way way way up
Out on road on my way wait stay up

You know the plan, I know the plan
Faithful we live it as long as we can
Here for your good, that's 'til I'm gone
Yeah, that's the brand

One judge only
Faith no phony
Tell' em show me, overcoming, testimony

Me and my crew, we stay covered in red
Ain't in no gang but we in this forever
Gave Him my life and we do it to death

[Chorus: Tedashii]
I don't mean to boast now
We just hit the wave like its a coast now
When we leave your city, turn your city to a ghost town
Turn the music up, they know that it's going down
And we ain't slowing down

Who are we afraid of? fraid of
Who are we afraid of? fraid of
We gon take it way up, way up
We gon take it way up, way up

[Verse 2: KB]
Yo, look
Southside Rabbi
Might get baptized
I am too passionate
Throw me under the bus
But I will not sit in the back of it
Hear the snickers in the stands, Yeah
I hear the snickers in the stands, Yeah
These rappers says hungry
Satisfied sunny/You won’t get concession stand, Bruh
Zealot zealot my hand, Up
No joke, but we stand, Up
Threw the “X” on our plans, Yeah
But we talking expansion
We in and out of college
Bout it bout still screaming knowledge
My “Yale” tough
I ain’t scared to fail, Bruh
Fail, Bruh

[Half-Chorus: KB]
I don’t mean to boast now
We just hit the wave coast now
When we leave your city turn your city to a ghost town
Turn that music up, cause it’s going down
And we ain’t, Aye

[Chorus: Tedashii & KB]
I don't mean to boast now
We just hit the wave like its the coast now
When we leave your city, turn your city to a ghost town
Turn the music up, they know that it's going down
And we ain't slowing down

Who are we afraid of? fraid of
Who are we afraid of? fraid of
We gon take it way up, way up
We gon take it way up, way up

1 week ago

This song OWNS!!!!!

1 week ago

you kingdom claiming cunts need to ecplain how the fucl you re gonna get in. I'm running out of partience. all i hear. loud mouth ungrateful cunts!

1 week ago

fake and a loser thumbs down.😁👎

1 week ago

Nope

1 week ago

The vibes on this track give me goosebumps bruv!

1 week ago

I LOVE this song. I underestimated Tedashii, and their flow in this song is fire!!!! "Throw me under the bus, but I will not sit in the back of it." Boom. KB is known for his out of the box lit wordplay. I pray great things from GOD in you guys. Keep it up!!! I am a YouTuber who makes music for GOD, and I even cover songs like "Hammer Time" from Lecrae, and "DUNK CONTEST (MAGIC BIRD)" by Wordsplayed and Andy Mineo on my own beats in GarageBand! Check out my newest upload: https://www.youtube.com/watch?v=fGxHP7hOIc0. if you like, please SHARE AND SUBSCRIBE if you would!- Stay Blessed!!!!!!!!

1 week ago

It's a bit too late for the mannequin challenge my friend T.dot

1 week ago

At 3:15 that boy on the right side tearing up that chicken!!!LOL!! 😂😂😂😂😂😂😂😂

1 week ago

more good songs tashii!!

1 week ago

How did they do this manikin challenge

1 week ago

Mannequin challenge music video

1 week ago

T-Dot Always Consistent, Always Fire

1 week ago

Sounds like Space Jam by Serge

1 week ago

it was good. thanks

1 week ago

Listen to "GOD I LOVE YOU" by Kevin D Jimison! That song is LIT!!!! I'm 100% sure you're gonna like it so check it out!

1 week ago

Gotta give this track a super L. T.dot is a legend but this is hella wack

1 week ago

Listen to "GOD I LOVE YOU" by Kevin D Jimison! That song is amazing!

1 week ago

Good vibe

1 week ago

Check out Kevin D Jimison's "God I Love You" That song is awesome!

1 week ago

Banger.

1 week ago

Check out Kevin D Jimison's "God I Love You" That song is sooo Heavenly!

1 week ago

This whole song is dedicated to the mannequin challenge

1 week ago

Kevin D Jimison's "God I Love You" song is LIT! Check it out!

1 week ago

🔥❤ Praise God

2 weeks ago

My favorite song of the year is "God I Love You" by Kevin D Jimison! Check it out! You might like it too!

1 week ago

Mannequin challenge

2 weeks ago

This song is underrated. Also, i loved how Tedashii and KB were on the chorus together after KB’s verse. Quite beautiful

2 weeks ago

Maniqiueene challenge is back

2 weeks ago

stop mumbling

2 weeks ago

This is lit

2 weeks ago

Have always loved Tedashii but still tryna listen for something Christian about this song...

2 weeks ago
729x90 Ads
More Video